دلنوشته هاي سوخته 2

                                              

                 مادرم اهل گندم اباد است  

                                                      دختر كدخدا خداد است

مهروسجاده اش زمين خداست                        شاهد زنده اين ميان باد است

 

دارقاليچه اش تماشايي است                         تاروپودش زجنس فرياداست

 

مادرم گرچه سفره اش خاليست                    در حريم قناعت استاد است

 

قلب او در كنار قلب پدر                                طرحي از بيستون فرهاد است

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

ندا
ساعت12:35---18 شهريور 1392
وقتی اینارو میخونمو عکسارو میبینم از خودم خجالت میکشم کچرا یادم میره کیا رفتن ک من الان دارم راحت زندگیمو میکنم. شرمندم از خودم وخیلی از هم نسلای خودم. ممنون عزیزم

پرهام
ساعت9:52---3 خرداد 1392
داشتم میرفتم دلم نیومد نظر نذاشته برم واقعا عالیه ی دل میخواد ک بشینه و سیر گریه کنه
کی میخواد جواب خون شهدا رو بده همه ادمایی ک حالا ارووق روشن فکری میزنن و شهدا رو ب کل فراموش کردند اگه آن زمان شهدا نبودند و نمیرفتند حالا نفری ی سگ دم در خونشون بود و باید ب پای اون سگه میفتادند و اصلا ازاد نبودند
خدایا کمک کن بتونیم راه شهدا رو ادامه بدیم
ب جون خودم شهدا اگه میدونستن نسل ما اینقدر منحرف و پست میشه و همه چیو یادشون میره اصن نمیرفتن شهید بشن
موفق باشی عزیزم


زهرا
ساعت15:58---13 ارديبهشت 1392
کژال جان واقعا عالیه حرف نداری

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : دو شنبه 9 ارديبهشت 1387برچسب:, | 12:33 | نویسنده : ღ♥كژال ღ♥ |

ساخت کد موزيک آنلاين